Kiraz Mevsimi Öykü'nün Ayaz'a Söyledigi Sarkı

"Kiraz Mevsimi Öykü'nün Ayaz'a Söyledigi Sarkı"
Yapıştın sen kene gibi, git desem de gitmezsin ki
Uyuz ayaz senin adın, kasların var balon gibi
Yanında hep birileri, Kübra Alev gibileri
Uyuz ayaz senin adın , huyların hep öküz gibi
Ama taksi kapısında , ellerimiz deydi orada
Kalbim küt küt atarken, dedim bir şey var bu adamda
Yıldızların altında, tek bir dilegİm vardı aslında
Kalbim pır pır atarken, seni diledim ben o anda
Başımın belasısın, Ahh başımın tatlı belasısın
İtiraf ediyorum , Uyuz Ayaz kahramanımsın
Sen benim eksik yanımsın ve sen iyiki varsın
İtiraf ediyorum uyuz Ayaz sen benim kahramanımsın...

kiraz mevsimi izle, kiraz mevsimi dizisi izle,Kiraz Mevsimi Öykü'nün Ayaz'a Söyledigi Sarkı, öykünün ayaza söyledigi sarkı sözü,öykünün ayaza serenatı, öykünün uyuz ayaz sarkısı
Share this article :

Yorum Gönder